روند توليد محتوا در اکالا بلاگ چگونه است؟

روند توليد محتوا در اکالا بلاگ چگونه است؟

ميخواهيم با يکي از معتبرترين مجله هاي اينترنتي ايران در زمينه سبک زندگي را به شما معرفي کنيم. مجله اکالا يکي از بزرگ ترين تيم هاي تحريريه ايران را دارد.

تيم‌هاي تحريريه ما در قسمت آشپزي، پزشکي، زيبايي و سلامت و سبک زندگي و آشپزي متعهد هستند با حفظ بالاترين استانداردهاي روزنامه نگاري، تعهد اخلاقي، توليد محتوا و ... تجربيات و دانسته‌هاي خود را به اشتراک بگذارند. ما تلاش مي‌کنيم راهنمايي‌هايي همه جانبه و بي‌طرفانه ارائه دهيم. مطالب و دستورات آشپزي برگرفته از تجربيات آشپزان ايراني باتجربه است و به منظورتنوع مطالب در مجله آشپزي اکالا، از سايت‌هاي آشپزي معتبر انگليسي زبان نيز کمک گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خواص مواد غذايي و مرتبط با بحث سلامتي و پزشکي نيز زير نظر پزشکان متخصص و با بهره‌گيري از معتبرترين سايت‌هايي که زير نظر موسسه ملي سلامت امريکا هستند، انجام مي‌شود.

از تيم خبره ما بيشتر بدانيد

محتواي اکالا بلاگ توسط نويسندگان، ويراستاران، آشپزان، پزشکان و ساير همکاران واجد شرايط ايجاد و بررسي مي‌شود. تلاش تيم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پيچيده را به شکلي ساده و قابل فهم براي عموم بيان کنيم. اکالا بلاگ توانايي، تبحر و صداقت تمامي نويسندگان را مي‌سنجد و از اين طريق اسباب آسودگي مخاطبان خود را فراهم مي‌کند.

ما خالقان محتواي خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسي مي‌کنيم و به آموزش مسمتر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهميت بالايي مي‌دهيم.

منابع و استنادهاي ما

ما درخصوص افزايش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتي و موضوعات پزشکي مجله اکالا به نقدها، مؤسسات تحقيقاتي و دانشگاهي داخلي و خارجي، سازمان‌هاي دولتي و انجمن‌هاي پزشکي متکي هستيم.

در تحرير هر يک از مقالات مربوط به موضوعات ذکر شده، تحقيقات کاملي انجام شده است و بررسي منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندي انجام شده است. منابع اوليه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمي و آمارهاي به کار رفته در هر مقاله ذکر شده‌اند و مي توانيد در بخش منابع در انتهاي مقالات ما آن‌ها را بيابيد. براي اينکه ساير مقالت ما را ببنيد به وبسايت مجله اکالا معرفي کنيد.

از نظرات شما استقبال مي‌شود

ما مصمم هستيم که بهترين تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهيم. ما مي‌خواهيم نظرات شما را بشنويم تا بتوانيم بهترعمل کنيم. از طرفي فقط در صورتي مي‌توانيم انتظارداشته باشيم که قابل اعتماد شما باشيم که شما را محوريت اصلي تمام کارهاي خود قرار دهيم. به همين دليل در تمامي مراحل از شنيدن نظرات شما استقبال مي‌کنيم.

اگر هرگونه پرسش يا صحبتي در مورد صحت يا قابليت استفاده‌ي محتواي ما داريد يا احساس مي‌کنيد که اطلاعات يک مقاله به‌روز نيست، مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه به راحتي اين موضوع را به­ ما اطلاع دهيد.

در نهايت اميدواريم که به اين مجله مراجعه کنيد و بتوانيد متناسب با نياز خود از آن استفاده کنيد

 

برچسب ها: روند,تولید,محتوا,در,اکالا,بلاگ,چگونه,است؟,
[ شنبه 3 خرداد 1399 ] [ 9:49 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

راهنماي جامع ورود به بازار بورس

راهنماي جامع ورود به بازار بورس

 

wkvs_w2.jpg 

بازار بورس در بازه زماني دو سال گذشته با رشد 400 درصدي توانست بالاترين سود دهي را در ميان بازارهاي مالي به خود اختصاص دهد.

افراد زيادي به دنبال ورود به بازار بورس هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه آغاز سرمايه گذاري در بازار بورس کجاست؟ نحوه دريافت کد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شکل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري چيست؟ و سوالاتي از اين قبيل که در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

اطلاعات بيشتر: دريافت کد بورسي

ما در اين مقاله قصد داريم در چند دقيقه شما رو با بازار بورس آشنا کنيم و در نهايت تصميم با شماست که دوست داريد در اين بازار فعاليت کنيد يا خير؟
به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يک سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده (عرضه و تقاضا). اما چيزي که شما خريد و فروش مي‌کنيد به صورت فيزيکي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شرکت‌ها و کارخانه جات را خريد و فروش مي‌کنيد.

شما در عمل سهام شرکتي يا کارخانه‌اي را خريداري مي‌کنيد که در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شرکت ايران خودرو، انواع ماشين‌هاي سواري و قطعات آن‌ها را توليد و به فروش مي‌رساند). حال شما با خريدن سهام شرکت ايران خودرو، در سودي که اين شرکت از فروش محصولات خود کسب مي‌کند، شريک خواهيد بود.

به اين نکته نيز بايد توجه داشت که شما به طور مستقيم نمي‌توانيد سهام شرکت‌ها را از خود شرکت‌ها خريداري کنيد و طبق قانون بايد اين کار را از طريق شرکت‌هاي کارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. کافي است مقداري جست و جو کنيد تا بهترين کارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب کنيد.

انواع راه‌هاي سرمايه گذاري در بورس

روش‌هاي سرمايه گذاري در بورس به دو مدل  مستقيم (دريافت کد سهامداري) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق‌هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد مي‌شود که زمان کافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت کد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از کسب اطلاعات و دانش کافي مي‌توانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد مي‌شود که زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق‌ها سرمايه گذاري کنند و در عمل معاملات خود را به شرکت‌هاي کارگزاري و صندوق‌ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين مي‌توانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني که توسط کارگزاري‌هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام مي‌شود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس مثل هر کسب و کار ديگري بايد دانش و تجربه کافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد مي‌کنيم کتاب آموزش بورس در ?? دقيقه را بخوانيد.

از طريق اين صفحه هم مي‌توانيد بورس را به صورت کاملاً رايگان فرابگيريد: آموزش بورس

در کنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه‌هاي شرکت‌ها در رابطه با فروش و صورت‌ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل کنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت‌هاي مالي و…) به همراه تحليل تکنيکال نمودار و روند قيمتي سهام هر شرکت در کنار هم به شما اين پيام را مي‌دهد که سهام اين شرکت ارزنده است يا خير؟ کدام سهام را بخريد و کدام سهام را بفروشيد؟

نتيجه گيري و چند توصيه بورسي مهم
در نهايت اين که اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و کسب سود کنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره‌هاي آموزشي شرکت کنيد و سعي کنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال کردن اخبار شرکت‌ها سود بيشتري در اين بازار کسب کنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري کنيد و با تکيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس کنيد.

هميشه به ياد داشته باشيد که بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.

 

برچسب ها: راهنمای,جامع,ورود,به,بازار,بورس,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ] [ 21:41 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الکترونيکي

از علم خود کسب درآمد کنيد

احتمالا شما هم در کامپيوترتان يک سري فايل هاي ارزشمند مثل کتاب الکترونيکي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد که براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي که در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد کرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممکن است براي هزاران دانشجويي که هم اکنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الکترونيکي داراي مجوز نماد اعتماد الکترونيکي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف کمک به ارتقا سطح علمي کشور و همچنين ايجاد محلي براي کسب درآمد براي محققين و پژوهشگران کشور راه اندازي شده است

 بدين صورت که دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، کتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند که از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي که پروژه و يا مطلب آموزشي دارند که مي دانند براي ديگران ممکن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-کتابهاي الکترونيک

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و کامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسکريپت

6-فايل و کتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي که شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد کد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همکاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر کاربران کسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي که داراي کانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن کدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir

 

برچسب ها: سایت,,فروشگاه,پروژه,به,عنوان,اولین,سایت,فروش,فایل,های,الکترونیکی,,
[ جمعه 8 فروردين 1399 ] [ 12:08 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

 

مشغله هاي زندگي در دنياي امروز و اهميت زمان

با توجه به مشغله هاي فراوان در جوامع امروزي و نداشتن زمان و حتي انرژي و حوصله کافي براي انجام برخي کارها در روزمرگي هاي خود دچار مشکل و سردرگمي شده ايم.

  • خريد مواد مصرفي و خوراکي براي خانه و محل کار
  •  پيدا کردن و رزرو بليط مناسب هواپيما براي مسافرت آينده
  •  بررسي و مقايسه ميان گزينه هاي خريد و ...

نمونه هايي از اين قبيل مشکلات است .

مشتريان عزيز عرصه چاپ ، در بحث سفارش چاپ نيز هميشه با مشکلاتي روبرو بوده اند . مشکلاتي از قبيل هدر رفتن وقت در خيابان ها براي پيدا کردن نزديک ترين و يا بهترين چاپ خانه ، استعلام و مقايسه قيمت ها ، دريافت زمان دقيق تحويل سفارش ، عدم تغيير قيمت محصول در زمان ثبت سفارش تا دريافت آن و ... که بهترين گزينه براي اين مشتريان هميشه سفارش چاپ آنلاين بوده است .

چاپ آنلاين و مزيت هاي بي نظير

چراکه فقط در بررسي تحت وب مي توان :

  • در کمترين زمان نزديک ترين چاپخانه ها را يافت !
  • قيمت محصولات را استعلام گرفت و با کمال خونسردي با هم مقايسه کرد
  • زمان تحويل محصول را در فاکتور خود به صورت دقيق و ثبت شده دريافت کرد
  • مبلغ سفارش را براي اطمينان از عدم تغيير مبلغ سفارش و به راحتي هرچه تمام به صورت اينترنتي پرداخت نمود .

فقط در چنين شرايطي هست که کاربر مي تواند در چند دقيقه يک سفارش کاملا لذت بخش را به ثبت برساند و منتظر دريافت سفارش خود در محل کار و يا منزل خود باشيد .

انواع محصولات ما در بخش چاپ آنلاين سايت چاپلند

اگر بخواهيم به صورت خلاصه پرطرفدارترين محصولات از ديدگاه کاربران را نام ببريم بايد به :موارد ذيل اشاره کرد :

  • کارت ويزيت
  • تراکت
  • بنر تولد
  • بنر خير مقدم
  • بنر ترحيم
  • ماگ
  • کارت دعوت
  • چاپ استيکر

 

ادامه مطلب : چاپ آنلاين

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

برچسب ها: چاپ,آنلاین,و,اهمیت,بسیار,زیاد,این,نوع,سفارش,در,جوامع,آنلاین,امروزی,
[ شنبه 12 بهمن 1398 ] [ 18:12 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

نرخ ماليات بر ارث

ماليات بر ارث

ماليات بر ارث چيست؟

ماليات بر ارث مالياتي است که وراث براي دريافت سهم الارث خود بايد به اداره امور مالياتي کشور پرداخت کنند.

وراث براي فروش و انتقال اموال متوفي بايد ابتدا نسبت به اخذ انحصار وراثت اقدام نمايند و پس از آن مفاصاحساب ماليات بر ارث اموال متوفي را با پرداخت ماليات اموال او دريافت خواهند کرد.

پس از آن اجازه ي فروش اموال را خواهند داشت.

اموال مشمول ماليات بر ارث

هزينه هاي کفن و دفن و همچنين بدهي هاي متوفي در صورتي که بتوان آن ها را با مدارکي اثبات کرد ، از اموال مشمول ماليات بر ارث کسر مي شود.

وراث مي بايست تمامي اموال و دارايي ها و همچنين بدهي هاي متوفي را در اظهارنامه ماليات بر ارث به اداره امور دارايي محل سکونت متوفي ابراز کنند.

نرخ ماليات بر ارث

نرخ ماليات بر ارث با توجه به نسبت وراث و متوفي و همينطور نوع و ميزان دارايي هاي بجا مانده از او متفاوت است.

طبقه بندي وراث

وراث ازنظر قانون ماليات‌هاي مستقيم به سه‌طبقه تقسيم مي‌شوند:

  1. ابتدا وراث طبقه اول که عبارت‌اند از پدر، مادر، زن، شوهر، اولاد و اولاد اولاد هستند.
  2. سپس وراث طبقه دوم قرار دارند که شامل اجداد، برادر، خواهر، و اولاد آن‌ها مي شود.
  3. و بعد از آن، وراث طبقه سوم قرار دارد که شامل عمو، عمه، دايي، خاله و اولاد آن‌ها است.

s984_a2.jpg

اموال معاف از ماليات بر ارث

اموال معاف از ماليات بر ارث ، عبارت است از:

  • وجوه بازنشستگي و وظيفه و پس‌انداز خدمت و مزاياي پايان خدمت، مطالبات مربوط به خسارت اخراج، بازخريد خدمت و مرخصي استحقاقي استفاده ‌نشده و بيمه‌هاي اجتماعي و نيز وجوه پرداختي توسط مؤسسات بيمه يا بيمه‌گزار و يا کارفرما از قبيل انواع بيمه‌هاي عمر و زندگي، خسارت فوت و همچنين ديه و مانند آن‌ها حسب مورد که يکجا و يا به‌طور مستمر به ورثه متوفي پرداخت مي‌شود.
  • اموالي که براي سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهاي مذکور در ماده (?) قانون ماليات‌ها مورد وقف يا نذر يا حبس واقع شود البته به‌شرط تأييد سازمان‌ها و نهادهاي مذکور.
  • اثاث البيت محل سکونت متوفي
  • اموالي که جزء ماترک متوفي بوده و طبق قوانين يا احکام خاص، مالکيت آنها سلب و يا بصورت بلاعوض در اختيار اشخاص موضوع ماده (?) قانون ماليات‌ها قرارگيرد با تأييد اشخاص مزبور مشمول ماليات بر ارث قرار نمي‌گيرد.

حنما سوالات زيادي در مورد ماليات بر ارث در ذهن شما وجود دارد که پاسخ آن را دريافت نکرده ايد.

سوالاتي از قبيل :

ماليات بر ارث اموال مختلف چند درصد است؟

نحوه پر کردن اظهارنامه ماليات بر ارث چگونه است؟

از چه معافيت هايي براي ماليات بر ارث مي توان استفاده کرد و ...

براي يافتن پاسخ سوالات فوق و بسياري از سوالات ديگر توصيه مي کنيم به سايت مشاوران مالياتي فراز به نشاني www.faraztax.com مراجعه کنيد و با يک مشاور مالياتي خوب مشاوره رايگان داشته باشيد!

 

برچسب ها: نرخ,مالیات,بر,ارث,
[ دوشنبه 25 آذر 1398 ] [ 7:16 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

کدينگ لغات انگليسي

کدينگ لغات انگليسي

کدينگ 504 بخرم يا کدينگ لغات ضروري تافل ؟!

همانطور که مستحضر هستيد خيلي از منابع مختلفي اين روزها کلمات 504 را با روش کدينگ آموزش مي دهند. شما با استفاده از اين روش ميتوانيد لغات 504 را سريعا فرا بگيريد. 
 

روش کدبندي و تصويرسازي براي لغات مفيد است يا خير؟

 
همانطور که ميدانيد هر روش مزايا و معايبي در خود دارد که ما به بيان آن مي پردازيم: 
 
مزايا :
 
1- حفظ سريع کلمات در کمترين مدت زمان
 
2- ماندگاري بيشتر نسبت به ساير روشهاي معمول
 
3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از اين روش
 
4- علاقه و اشتياق بيشتر زبان اموز براي يادگيري 
 
5- استفاده از طنز و روشهاي مفرح براي اين روش
 
 
معايب:
 
 
1- مهمترين عيب اين روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از  کدينگ 
 
2- ياد نگرفتن کاربر به دليل منطقي نبودن و طنز بودن تصويرسازي ارائه شده. 
 
3-براي تمام کلماتنميتوان کدينگي ارائه کرد که کاربر به صورت دائمي آن را در ذهن خود بسپارد. 

کدينگ تصويري 504 لغت  

نسخه ي  تصويري کلمات 504 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهاي ارائه شده به صورت متني جزوات کدبندي ما شامل تصاوير مرتبط با اين روش نيز مي باشد که ميتوانيد نمونه هاي اين تصاوير را هم در قالب طنز مشاهده کنيد:

يادگيري آني لغات با روش کدينگ!! 

 
هر زبان آموز در سطح متوسط و مبتدي و حتي پيشرفته يک بار به سراغ کتاب 504 لغت رفته و کتاب اصلي اين مجموعه قدرتمند را تهيه کرده ولي با مطالعه ي درس اول کتاب را بسته و ديگر به سمت کتاب نرفته! اگر شما هم جزو اين دسته از زبان اموزان هستيد حتما نگاهي به روش کدينگ بيندازيد! 
 
سو استفاده افراد مختلف از روش کدينگ!
اين روزها سايت ها پر شده از اساتيدي که روش کدينگ را ارئه ميدهند! بعضي از اين اساتيد دوره ها را با قيمتهاي نامعقول مانند 1 ميليون تومان براي يک جزوه! و يا برگزاري همايش آموزش لغات 504 با هزينه هاي سنگين و يک سري ديگر هم با شعارهايي همچون يادگيري لغات 504 در 10 ساعت! اقدام به سو استفاده از اين روش ميکنند.  
 
وقت آن رسيده ست که در ابتدا شما اين روش را دقيق مطالعه کنيد و سپس ارزش اين روش را مورد بررسي قرار داده و در نهايت اقدام به انتخاب مدرس و خريد محصول او کنيد! 
 
 
مجموعه
پيشنهاد ما براي انتخاب مجموعه هاي کدينگ 504 
از سال 90 تا کنون بنده حقير با استفاده از اين روش سعي کردم مسير يادگيري را براي دسته اي از زبان آموزان آسان کنم که منتقدان و طرفدارني هم بعد از چندين سال کار داشته ام. بنده به عنوان مدرس زبان انگليسي با سابقه ي 12 ساله در تدريس روشهاي مختلف آموزش براي استفاده از کدينگ پيشنهاد ميکنم فقط آن دسته از زبان اموزاني که شرايط زير را دارند از اين روش استفاده کنند: 
 
1 – آن دسته از افرادي که کنکورهاي مختلف کارداني و کارشناسي و آزمونهاي مختلفي شامل آيلتس و تافل و جي آر اي... پيش رو دارند.
 
2- افرادي که با اين روش ارتباط برقرار ميکنند. 
 
3- روحيه طنز داشته و با تصويرسازي ذهني ارتباط مثبتي برقرار ميکنند. 
 
4- زمان زيادي براي يادگيري لغات ندارند. 
 

کدام کتاب کدينگ را بخرم؟! 

 
مجموعه ي طراحي شده شامل عکسهاي گرافيکي براي يادگيري بيشتر و ماندگاري دائمي در ذهن زبان آموز ، فونتيک لغات براي متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف براي آسان سازي مسير يادگيري و در نهايت قيمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرايط بد اقتصادي مي باشد. هميشه صرف هزينه زياد براي يادگيري مطالب کار مناسبي نيست، پس سعي کنيد تصميم درست را براي انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آوريد. 
 
نتيجه گيري 
ما هميشه به کاربر پيشنهاد ميکنيم اول نمونه مثالهاي کدينگ را مشاهده کند در صورتي که اين روش برايش جالب بود سپس اقدام به خريد مجموعه لغات ما در قالب طنز کند. شما نيز ميتوانيد با بررسي مثالها و تصاوير مربوطه ي ارائه شده تصميم بگيريد و سپس با بررسي معايب و مزايا اقدام به تهيه جزوه يا شرکت در همايشها کنيد! ولي با توجه به حرفهاي گفته شده به هيچ عنوان به دام اساتيدي که از اين روش سو استفاده ميکنند نيفتيد! 
 
تحقيق کنيد تحقيق کنيد و در نهايت باز هم تحقيق کنيد! 
 
 
:بعد از مشاهده مطالب و نمونه هاي لغات ارائه شده ميتوانيد با خيال راحت از مجموعه هاي معرفي شده در زير خريداري کنيد. 
 

کدينگ 504 مناسب چه کساني است؟ 

 
از اولين کتابهايي است که هميشه به زبان آموزان توصيه ميشود که مطالعه کنند، اين کتاب يکي از مهمترين و بهترين منابع براي لغات زبان انگليسي به جهت شرکت در آزمونهاي داخلي و بين المللي مي باشد و همچنين لغات کاربردي بسيار زيادي در مکالمات روزمره در اين کتاب گنجانده شده ست،  سطح اين کتاب متوسط مي باشد و براي افرادي که ميخواهند سراغ کتاب لغات بروند توصيه مي شود اين کتاب را مطالعه کنند. 
شما ميتوانيد با استفاده از لينک زير نمونه مثالهاي اين کتاب را ببينيد و با خيال راحت آن را تهيه کنيد :
 

کدينگ تصويري لغات 504  به قيمت 25 هزار تومان

   

[ سه شنبه 12 آذر 1398 ] [ 22:52 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 16:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

قيمت ميلگرد در سايت آهن ايرانيان

قيمت ميلگرد در سايت آهن ايرانيان

 داراي نوسانات بسياري در چند سال گدشته بوده است شرکت هاي توليد کننده ميلگرد در کشور بسيارند براي اطلاع از قيمت به روز ميلگرد در صنايع فولاد اين مقاله مي تواند به شما کمک کند تا بهترين انتخاب را در مورده قيمت و کيفيت کالاي مورده نظر خود داشته باشيد.

براي اطلاع از قيمت هاي به روز شده روي لينک موره نظر کليک کنيد تا قيمت هاي به روز شده را مشاهده فرماييد.

قيمت ميلگرد زاگرس

براي اطلاعات بيشتر راجب توليدات مجموعه صنعتي زاگرس اينجا کليک کنيد.

قيمت ميلگرد تبريز

براي اطلاعات بيشتر راجب توليدات مجموعه صنعتي تبريز اينجا کليک کنيد.

قيمت ميلگرد ميانه

براي اطلاعات بيشتر راجب توليدات مجموعه صنعتي ميانه اينجا کليک کنيد.

قيمت پروفيل علويجه

براي اطلاعات بيشتر راجب توليدات مجموعه صنعتي فولاد علويجه اينجا کليک کنيد.

قيمت روز ميلگرد در بازار

براي اطلاعات بيشتر قيمت به روز ميلگرد در بازار اينجا کليک کنيد.

قيمت ميلگرد ساده

براي اطلاعات بيشتر راجب توليدات ميلگرد ساده اينجا کليک کنيد.

قيمت ميلگرد کوير کاشان

براي اطلاعات بيشتر راجب توليدات مجموعه صنعتي کوير کاشان اينجا کليک کنيد.

قيمت ناوداني اصفهان

براي اطلاعات بيشتر راجب قيمت به روز محصولات صنايع فولاد اصفهان اينجا کليک کنيد.

قيمت روز ميلگرد در بازار

گروه صنعتي و فروش آهن ايرانيان شبانه روز در تلاش هست تا بهترين و کامل ترين پکيج قيمت به روز محصولات صنايع فولاد کشور را به شما عزيزان ارائه دهد براي اين موضوع مي توانيد با کارشناسان اين شرکت تماس گرفته و با قيمت به روز شده ميلگرد در بازار طرح توجيهي خود را کامل کنيد.


ميلگرد ساده و انواع مختلف آن

ميگرد ساده در دو نوع کلاف و ساده در صنايع فلزي فولاد ساخته مي شود و کاربرد هاي وسيعي در صنعت دارد که به بخش بسيار کوچک آن اشاره کرديم.

قيمت ميلگرد ساده
عوامل تاثير گذار بر قيمت ميلگرد را مي توانم از نوسانات بازار کنوني نام ببريم که تحريم هايي که بر کشور وارد شده بي تاثير نبوده و باعث شده تا قيمت صنايع فولاد
تا حد قابل توجهي بالا برود .
شرکت آهن ايرانيان ارائه به روز  قيمت آهن  در بازار و همچنين با دانش و توانايي کارشناسان اين شرکت بهترين انتخاب رو براي شما عزيزان داشته باشه و  با مشاوره کارشناسان اين شرکت مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

 

 

برچسب ها: قیمت,میلگرد,در,سایت,آهن,ایرانیان,
[ جمعه 19 مهر 1398 ] [ 10:31 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سيستم تمرين FST-7 در بدنسازي چيست / سيستم هني رمبد

سيستم تمرين FST-7 در بدنسازي چيست / سيستم هني رمبد

پايه اصلي تمرين براساس کش آمدن فيشيا و رشد عضلات براساس شوک و کشش مي باشد.

سيستم تمرين FST-7 در بدنسازي چيست / سيستم هني رمبد

پايه اصلي تمرين براساس کش آمدن فاشيا(تور سفت و سخت محکمي که از جنس فيبروپلاست و کلاژن است که عضلات را محاصره کرده و مانع رشد عضلات ميشود) و رشد عضلات براساس شوک و کشش ميباشد و عدد ? در انتهاي FST به معناي ? ست تمرين يک گروه عضلاني در انتهاي برنامه است، شما نميتوانيد اين برنامه تمرين را هميشه براي يک گروه عضلاني انجام دهيد و حداکثر مدت تمرين هر گروه عضلاني ? هفته مي‌باشد و پس از آن بايد به گروه عضلاني بعدي رفته و آن را با اين سيستم، تمرين دهيد. اين سيستم تمرين باعث رساندن افرادي مثل: جي کاتلر، فيل هيث و جرمي بونديا به قله موفقيت شده است.

FST-? به چه معناست؟
Fascia Stretch Training يعني تمرين کش آمدن فاشيا ، فاشيا توري نازک بر روي عضلات است و باعث نگهداري عضلات ميگردد و جنس آن از فيبروپلاست و کلاژن ميباشد. فاشيا در حالت عادي مانع از رشد بيش از حد عضلات ميگردد و در اين سيستم تمرين با شوک دادن به عضلات و رساندن ميزان زيادي از خون و انجام کشش(فيگور) پس از هر ست باعث پاره شدن فاشيا ميگردد و پس از تمرين شما تا روز آينده که مجددا تمرين کنيد در فاز عضله سازي هستيد.

پيش نياز هاي سيستم تمرين FST-? چيست؟
اين سيستم تمرين بدليل اينکه در سطح پيشرفته است نيازمند: تغذيه، خواب و مکمل مناسب ميباشد.

تغذيه: کليدي ترين نقش در اين سيستم تمرين را اجرا ميکند، شما هر ?:?? الي ? ساعت بايد يک وعده غذايي ميل کنيد تا هميشه به عضلاتتان سوخت کافي رسيده تا بيشترين رشد را داشته باشيد رژيم غذايي بسيار قوي و غني از پروتئين و انواع کربوهيدرات پايه اين سيستم تمرين است.

خواب کافي: اگر شما شخصي هستيد که زندگيتان را وقف بدنسازي کرده ايد و تنها شغلتان بدنسازي است بايد بهتون تبريک بگوييم اين برنامه مناسب شماست تا در کمترين زمان ممکن به بيشترين رشد عضلاني برسيد اگر خواب و استراحت کافي داريد شما ميتوانيد اين برنامه تمرين را ? بار در هفته انجام دهيد اما اگر غير از اين است بهتره که فقط يکبار در هفته انجام دهيد.

مکمل: قبل از تمرين براي بيشترين فشار ميتوانيد از پمپ استفاده کنيد و در حين تمرين از BCAA و گلوتامين استفاده کنيد و پس از تمرين وي ايزوله و کربوهيدرات زود جذب مکمل هاي مفيدي براي شما هستند.


هميشه به ياد داشته باشيد در اين برنامه تمرين نوشيدن آب بيشتر از مکمل اهميت دارد.


سيستم تمرين FST-? بدرد چه افرادي ميخورد؟
اين سيستم تمرين براي تمامي افراد مناسب است اما توصيه مي گردد قبل از شروع تمرين حتما آموزش هاي تمرين را مشاهده و صحبت هاي هني رامبد را گوش فرا دهيد تا از هرگونه مصدوميت جلوگيري کنيد.

حرکات رايج در FST 7
هني رامبد مي گويد ترجيح مي دهد در اين روش براي حرکت آخر ازحرکات تک مفصلي يا دستگاه استفاده کند. علت اين است که انجام حرکات چند مفصلي علاوه بر اينکه حفظ تعادل دراين حرکات دشوار است همچنين عضلات ديگر وجانبي هم خسته مي شوند. البته اگه يک بدنساز پيشرفته و با حجم و قدرت عضلاني مورد قبول هستيد مي توانيد براي حرکت آخر از حرکات چند مفصلي هم استفاده کنيد.

به اين برنامه جلوبازو نگاه کنيد:

جلو بازو دمبل متناوب: ?-??-??
جلو بازو دستگاه: ?? *?
جلوبازو هالتر ايستاده: ?? * ?

همان طور که مي بينيد حرکت آخر مربوط به اين عضله ? ست است که هر ست ?? تکرار است. بايد در تمام اين ? ست از يک وزنه استفاده کرد البته مي توان در ست هاي بالا اگر نتوانسيتم به ??تکرار برسيم وزنه رو کاهش داد اما بايد يادمان باشد که به هيچ وجه نبايداز وزنه هاي خيلي سبک استفاده کرد.
رامبد مي گويد که حرکت ? ستي مي تواند حداکثر مقدار خون را راهي عضلات کند و همچنين باعث کشش FASCIA شود که موجب مي شود تا فضاي لازم براي رشد عضلات به وجود آيد. بيشتر از اون شما رو تمرين زده مي کند و کمتر از اون ممکن است جواب ندهد.

منظور از FASICA STRECTH کشش روکش نازک بافت هاي ارتباطي عضلات است که هم با حرکت ? ستي به وجود مي آيد و هم با کشش عضلات بين ست ها. مثلا بعد از حرکات جلو بازو بازوها رو صاف جلوي بدن آويزان کنيد و دست ها رو رو به پشت نگه داريد و ?? ثانيه به اين کار ادامه دهيد.
يا بعد از حرکت بارفيکس ?? ثانيه خودتون رو از ميله آويزون کنيد.


در اين روش شما بايد اول حرکات سنگين و چند مفصلي رو اجرا کنيد و بعد سراغ حرکت ? ستي و تک مفصلي برويد.

بين هر ست ?? تا ?? ثانيه استراحت کنيد نه بيشتر و نه کمتر در بين ست ها حرکات کششي انجام دهيد.


سبک تمرين نکنيد!

تصورتون اين نباشد که چون قراره ? ست ?? تکراري بزنيد بايد سبک بزنيد. البته نبايد سنگين هم تمرين کنيد اما وزنه ها حداقل ?? تا ?? درصد حداکثر قدرت شما باشند. مثلا اگه شما قبلا حرکت جلوبازو هالتر رو سه ست ?? هايي انجام مي دادين و ميتونستيد با وزنه ي ?? کيلويي اين حرکت رو انجام دهيد در FST 7 از وزنه ي ?? کيلويي استفاده کنيد.

تقلب نکنيد!

دامنه هاي ناقص در اين روش توصيه نميشه مگر براي يک يا دو تکرار آخر.

تمرين زده نشويد!

مواردي مثل سوء تغذيه، کسري خواب و کم آب خوردن قلب تمرين و در حين تمرين باعث تمرين زدگي مي شود. توجه کنيد چون اين يک روش سنگين براي عضلات است اگر تغذيه خوب نداشته باشيد حتما نتيجه معکوس ميگيريد. تغذيه بعد از تمرين بسيار حياتي است اگر نميتونيد يک وعده ي غذاي خوب بعد از تمرين بخوريد حداقل بايک نوشيدني پروتئيني اين موضوع رو جبران کنيد.

ريکاوري !

مصرف ويتامين C و bcaa رو بعد از تمرين به شما توصيه مي کنم. ويتامين C خيلي زودجذب ميشه و به ريکاوري بدن کمک مي کند. متاسفانه خيلي از بدنسازان فقط به ويتامين هاي گروه B اهميت ميدن و از بعضي ويتامين ها غافل ميشن. اگه از قرص هاي ويتامين استفاده نمي کنيد مصرف آب پرتغال تازه يا مصرف ليمو ترش بعد از تمرين و با شکم خالي از مي تواند مفيد باشد.

 

 

برچسب ها: سیستم,تمرین,FST-7,در,بدنسازی,چیست,/,سیستم,هنی,رمبد,
[ جمعه 12 مهر 1398 ] [ 13:17 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 9:19 ] [ کاووسی فر ]
[ ]